vrijdag 1 maart 2013

Deze week zag ik # 26

*bloemen in t haar.....t is toch bijna Lente? ;-)


*een gezonde lunch
(kruidenthee, couscous met avocado, tomaten, gerookte tofu, balsamicodressing en ketjap)

*harde werkers (de jongens 'repareerden' m'n bank)

*tijdens de ouderavond op school dit briefje van juffie hangen...

*en dit zelfportret van dochterlief (die maakte ze op haar verjaardag op school)

*dochterlief met pastelkrijt en poëzie plaatjes aan de slag gaan

*raam transparant door dochterlief op school geprikt

*een sneeuwklokjes raam transparant, die maakte ze thuis 

*moeder Aarde en de wortelkindjes op de seizoentafel

*sneeuwklokjes

Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merulala

11 opmerkingen:

sas zei

Hallo Sas, wat inspirerend is het hier! Ben blij dat we elkaar hebben gevonden. Fijn weekend, xxx van andere sas

van Anna zei

heerlijk.... LENTE

Sjaantje zei

ja lente!! Ik wil ook!

Chez Chouke zei

Ik hoorde vandaag op radio dat het dinsdag begint, met de zon en zo. En een Dj die de slappe lach had. Dat is een goed voorteken, denk ik zo!

merula zei

grappig die lente weetjes van juf! Prachtige sneeuwklokjes en bloemen in je haar (nee nee geen sneeuwklokjes in je haar ;)

Sigrid zei

Wat een prachtige sneeuwklokjes maakte je dochter! Fijn weekend voor jullie

x

Unknown zei

die jongens onder de bank, super!
lente echt wel aan toe, woensdag was het hier echt even lekker warm. Mooie Moeder Aarde, die van mij is nog in de maak.

Barbaramama zei

Wat een sfeertje op je blog! Heerlijk Lenterig!

XX

vaNNien zei

Jaaah lente!!!
Wat een fijne week heb jij gehad!

Anna zei

Wat een verrukkelijke foto's! Die raamdecoratie met sneeuwklokjes is MOOI!!

MamaNatuurlijk zei

Wat een heerlijke lente pret bij jullie. Prachtig sneeuwklokje wat je dochter maakte.

Liefs MamaNatuurlijk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...