maandag 11 februari 2013

Home sweet home # 18


Dochterlief kruipt graag bij me.....
'mama ik vind je zooooo lief!!'
Je begrijpt.....smelt!

Ja ik weet....
er ligt sneeuw
het is erg koud
en toch he....
die Lente komt er echt aan...
sneeuwklokjes!

men neme....
een 100% organic cotton geel streep shirt
(van de Hema, jongensafdeling maatje groot)

men toogt naar het zolderatelier 
(of elders waar de crea-naai-dingen verricht worden)
men rommelt rond in allerhande verzamelde kantjes en bandjes
men tekent wat ideeën
men legge het weer terzijde
om een volgend vrij moment 
verder te gaan...

Home sweet home is een initiatief van Barbaramama 
bij haar vind je ook alle andere deelnemers.

6 opmerkingen:

methartzielvansil zei

WaW-prachtige foto van JOU en dochterlief-hopelijk heb je weer snel tijd voor het shirtje-ben nl. benieuwd-xxx-Sil

juffrouw sill zei

Leuk shirt! Ben heel benieuwd! Gr. Marloes

Unknown zei

tekening is veel belovend. knap hoor!

Unknown zei

tekening is veel belovend. knap hoor!

Mama Maai zei

Aaargh.... Dacht ik het eindresultaat nog te zien bij naar beneden scrollen maar helaas. Moet nog even wachten maar ben heel benieuwd. Fijne foto van jullie! Liefs

Mars zei

Aaaaaah wat een geweldig mooie foto van jou en je dochter! Lekker knuffelen!
Ik ben benieuwd of je al tijd hebt gehad om verder te gaan met het shirt :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...