vrijdag 23 november 2012

Deze week zag ik # 17

Vandaag was ik de hele dag in m'n atelier op zolder te vinden....
Er ontstonden heuse zolderschatten....
Sint Nicolaas heeft wat hulp nodig....ik naaide 7 manteltjes, de ouders van de kindjes mogen het manteltje nu voor hun kindje gaan versieren...ik ben benieuwd welk moois er uitkomt...
Daarna ging ik aan de slag met een cadeau voor dochterlief...het begin is er....wordt vervolgt :-)









Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij Merula.

6 opmerkingen:

Chez Chouke zei

Heerlijk, ik heb ook zoveel van die poppen gemaakt. Oh woeps verklap ik het nu?

MamaNatuurlijk zei

Goed bezig geweest!

Liefs MamaNatuurlijk

Stins zei

Sint heeft mazzel met zo'n lieve hulppiet!

Unknown zei

Wat een leuk project van die manteltjes! Heerlijk dat je een dagje lekker hebt kunnen bezig zijn in je atelier xxx

vaNNien zei

Wat heerlijk dat de Sint hulp krijgt!
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat van het cadeau!

Anna zei

Lekker aan de slag, wat fijn! Succes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...