zondag 4 november 2012

Dag lieve dappere grote zus

Vanochtend om 06.45uur, exact 7 maanden na onze lieve mama, is mijn dappere grote zus overleden.

Samen met haar twee beste vriendinnen én haar lievelingsnachtzuster was ik erbij.
Op vrijdag was ze helder en hadden we nog een fijn gesprek....vrijdagnacht gaf ze aan dat ze slaapmiddel wilde ( tot dan toe wilde m'n zus geen medicijnen, behalve de noodzakelijke pijnstilling).....zaterdag had ze weer een helder moment en konden we heel erg fijn en mooi afscheid nemen...daarna werd het slaapmiddel ingezet.

Na haar overlijden hebben wij haar gezamenlijk gewassen en mooi aangekleed en nu ligt ze er prachtig bij...

Donderdag gaan we haar begraven.

Dag lieve Tineke
dapper mooi mens
liefdesbrenger en optimist
hartsvriendin voor velen
dierenvriend
zelfs in je laatste uren schonk je ons
je gouden lach
nu gaat je reis verder
en verder
en verder
geef je mama een kus van mij?

06.07.1968---04.11.2012


Met groot respect en een hele diepe buiging dank ik Hospice Issoria voor de meest fantastische zorg die iemand maar kan ontvangen. 
Mijn zus noemde dit de mooiste maanden van haar leven mede dankzij het hospice.

27 opmerkingen:

Stins zei

Lieve Sas,
Heel veel sterkte met het afscheid nemen van je dappere,
mooie zus. Je lijkt veel op haar, net zo dapper en mooi...
Liefs van Mirjam.

Bosliefje zei

Wat een ontzettend mooie liefdesbetuiging voor je zus, ik ben er stil van.

Annemiek zei

Ooooh lieve Sas... De tranen rollen over mijn wangen. Heel veel sterkte samen, hou elkaar goed vast.
Ik steek een kaarsje aan voor je zus, zodat haar reis wat lichter zal zijn.
XX

Sandra zei

Wat een lieve mooie woorden voor je zus als afscheid. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte.

merula zei

Wat een mooi afscheid, omringd door de liefste mensen. Wat kan ik zeggen.... Ik denk dat jullie, hoe triest het ook is, het mooi hebben kunnen afronden en hopelijk geeft dat wat troost.
Sterkte meissie voor jou en je familie.

Blauwe Druijffjes zei

Wat heb je op een fijne manier afscheid kunnen nemen, fijn zeg! Sterkte voor de komende tijd

Elise Lin zei

Wat is dit vreselijk zeg... je grote sterke zus... En jij bent ook zo sterk lieve Saskia <3 Je hebt een erg mooi en ontroerend gedichtje geschreven. Ik ben heel blij dat je zus zoveel liefde heeft mogen krijgen en dat ze niet alleen was. Een hele dikke knuffel xxx

Daphne zei

Wat een afschuwelijk bericht, hoewel verwacht, maar toch zo mooi beschreven. Ik wens je mensen om je heen die je vasthouden en ik stuur je licht en Liefde. X

Lovely Tough Cookie zei

Wat intens verdrietig!
Ik geloof dat je zus het nu goed heeft, maar het gat wat ze achterlaat is des te groter.
Fijn dat je goed afscheid hebt kunnen nemen.
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst!!

Sanderijn zei

Wat zeg je het mooi... ik hoop dat je nu heel veel rust zult vinden om dit verlies van je mamma en zus te verwerken, heel, heel veel stekte daarbij.

Saskia zei

Wat een mooie woorden, wat een verdrietig nieuws. Heel veel sterkte met het afscheid en het gemis.
Liefs,
Saskia

vaNNien zei

Lieve lieve Sas, ik wens ontzettend veel sterkte met het verlies van je lieve, mooie en dappere zus!
Fijn dat jullie op een mooie manier afscheid hebben kunnen nemen.
Liefs, Nadine

Yvonne zei

Van harte gecondoleerd en heel veel sterkte. Wat zal het leeg voelen nu..
Liefs Yvonne

Evelyn' s poppen zei

Wat een prachtige woorden voor zo'n verschrikkelijk verlies. Ik wens jou en je familie/geliefden/vrienden heel veel sterkte toe!

Liefs Evelyn

Sjaantje zei

Wat een mooie woorden. Ik wil jou en je naasten heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd.

Chez Chouke zei

Sterkte Sas, twee sterfgevallen zo snel achter elkaar, je krijgt wat voor je kiezen hè. Ik denk aan je.

Bienemize zei

Tranen rollen over mijn wangen hier!Wat heb je dat weer mooi gezegd!
Heel veel sterkte voor jullie x

Mars zei

Gecondoleerd Sas. Ik word een beetje stil van je mooie woorden....

Barbaramama zei

Sas, gecondoleerd met het heengaan van je geliefde zussie!

Ik wens je heel veel kracht toe om de leegte die ze achterlaat een plek te geven...

X

Els04 zei

Een mooie manier om te gaan, op een mooie plaats en met jouw live woorden.
Veel te vroeg natuurlijk, zo triest!
Heel veel moed en sterkte, vooral voor donderdag en mijn innige deelneming,
liefs els

maarnietvangrijs zei

Oh lieverd, wat een verdriet. En wat een mooie woorden schrijf je. Heel veel sterkte!! Liefs X

Marina zei

Wat heb je dit mooi verwoord, en ook al is ze niet meer tastbaar, ze zal er altijd zijn, in je hart, in de zon die schijnt, en in 1000 kleine dingen. We zijn in gedachten bij jullie en wens je heel veel sterkte!
Liefs marina

Lucienne zei

Ach wat verdrietig. Ik wens je veel kracht toe voor donderdag en heel veel mooie herinneringen.
Alle goeds, Lucienne

Anna zei

Ik lees dit net pas. Wat fijn dat jullie bij haar waren en dat ze zo goed is verzorgd. Veel sterkte. X

juffrouw sill zei

Oh.. Wat heftig en zo oneerlijk! Morgen wordt ze dus begraven, ik zal een kaarsje voor haar branden. Veel sterkte, liefs Marloes

Puur Arnika zei

stil van je verhaal, veel kracht en sterkte de komende tijd.

Belinda zei

Rust zacht lieve Tineke....
En jij veel sterkte met het gemis, Sas...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...