zaterdag 23 juni 2012

DWZI-deze week zag ik #6


*het Sint Jansfeest

*reuzenbellen

*Slakkenpost
-een geweldige gedachte aan vroeger, wat heb ik veel geschreven toen en nu spraken zij en ik dat wij dit toch wel heel erg leuk vinden en kreeg ik deze week post van haar.
Nu zul je denken 'mottenballen'  wie stuurt er nu mottenstop maar deze ruikt heerlijk....wie kent nog de geur van patchoulli?
Dank lieffie!

*ik kreeg nog meer slakkenpost...wat een geweldige  verrassing...een glimlach op mijn gezicht...brok in mijn keel.....dank lieve lieve Sil

*dochterlief die trots van school thuiskwam met haar zelfgemaakte tasje, alles deed ze zelf; weven, het koordje draaien en zelfs met naald en draad het tasje in elkaar naaien.

*Afscheid nemen van een stukje Kunst en Cultuur...het blijft jammer als goede initiatieven moeten verdwijnen...wij hadden een hele fijne avond en genoten van:
ps theater, dansgroep amsterdam, marjolein meijers, mugmetdegoudentand, dood paard, jan rot, servaes nelissen en an en jan

*op de eerste dag van de zomer stond dit op mijn kalender en bracht mij even terug naar een paar jaar geleden toen ik in India in de ashram van Ramana Maharshi was....
Ja dat is het: leven in het nu!


'Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw
Te vinden bij 
Merula.

11 opmerkingen:

Chez Chouke zei

wauw allemaal mooie post voor je?

Stins zei

Wat een schattig tasje; mooi gemaakt zeg! Fijn dat je af en toe steun van her en der ontvangt...
Ook van mij een portie sterkte en
positiviteit toegewenst.
Groetjes van Mirjam.

merula zei

wat een lieve post! En een heel leuk zelfgemaakt tassie!

Elma zei

Wat fijn! slakkenpost is gewoon geweldig :-) en wat een lief tasje!-

Sigrid zei

Wat een prachtig tasje heeft ze gemaakt! En wat een mooie, lieve post kreeg je.

Ik wens je een goede week toe!

x

Chez Chouke zei

En slakkenpost, dat is....?

MamaNatuurlijk zei

Wat een prachtige grote bellen. Hoe heb je die gemaakt? Mooie bloemenkrans ook.

Liefs MamaNatuurlijk

Sandra zei

Wat kreeg jij een lieve post deze week.
En wat knap gemaakt dat tasje!

Mars zei

Fijn zulke lieve post!
En wat een ontzettend mooi tasje maakt je dochter, echt heel knap!

Bienemize zei

Wow knap zeg dat tasje!!!
En wat een lieve post allemaal,

Jonapamplona zei

Wat een fijne post zeg! Daar ga je vanzelf wel van glimlachen. Fijn al die lieve mensen om je heen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...