zondag 3 juni 2012

Zolderschatten

Vandaag bezochten we de mooie prachtige Romeo.
Ik vind het altijd een eer als we een pasgeborene bezoeken....die piepkleine vingertjes en teentjes....het zijdezachte haar..de lieflijke geluidjes....de trotse mama en papa....

De dagen ervoor bracht ik regelmatig door in t zolderatelier en rolden er onder m'n naaimachine twee heuse zolderschatten vandaan....

Manlief gutste een stempeltje en stempelde de verpakking, ook de stempel was een cadeautje. Inspiratie voor de stempel bij  haar. Het kleine stempel zakje naaide ik nog even snel in elkaar voor we vertrokken :-)

9 opmerkingen:

Chez Chouke zei

Gaaf!

Mars zei

Wat ontzettend cool allemaal!!

Een huis in de straat zei

Supertof cadeautje!

Ellebel zei

Mooi genaaid hoor! En dat stempeltje, wat leuk! Groetjes van Ellebel

Else zei

ZEEEER prachtig!
x
Else

Janina - Elke dag zaterdag zei

Wat prachtig allemaal!

noofs zei

Wat een prachtig kadooooo! Wauw, en wat kun je goed naaien. Ik wed dat kleine Romeo er superblij mee was. En zijn papa en mama ook :-))

merula zei

schattige kleertjes en heel leuk verpakt zo in die bestempelde doos!

Anna zei

Geweldig! Ik wou dat ik ook handig was ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...