zaterdag 21 april 2012

Vriendinnen




Gisteravond fietste ik naar mn vriendinnetjes.....

Ik ben iemand die een paar beste vriendinnetjes heeft en heel veel van ze houd.....sommige ken ik al vanaf de kleuterschool...vanaf mijn pubertijd....vanaf mijn single-tijd.....vanaf mijn eigen gezin-tijd....en al die vriendinnetjes samen vinden elkaar ook weer leuk...vinden iets in de ander wat aanspreekt...vinden herkenning...we zijn ieder onszelf en worden helemaal geaccepteerd zoals we zijn....
Vriendinnen.....ik koester ze!


Gisteravond hebben we werkelijk zo gelachen....we maakten filmpjes met deze app: silent film director (ik heb een iphone)....echt een aanrader...vooral de jaren 20 versie....
De filmpjes blijven natuurlijk privé maar probeer het vooral eens uit...tranen van t lachen gegarandeerd!!

4 opmerkingen:

Chez Chouke zei

Leuk, wat ben je rijk met zoveel vriendinnen! Waar je ook nog zo dichtbij woont dat je op de fiets kunt!

Sas zei

Ik voel me inderdaad rijk...dat zeg je mooi..dankjewel....ik heb maar een paar vriendinnen hoor...niet teveel maar wel hele bijzondere vriendschappen...eentje woont wel ver weg en reist ook rond...dan ben ik blij met het wereldwijdeweb :-)

merula zei

een paar goede vriendinnen is toch ook genoeg! Je kan niet zonder inderdaad, zorg goed voor ze.
Ik ben dol op leuke apps dus ik ga zo eens even kijken. bedankt voor de tip!

Katja (@Yane) zei

Plezant!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...