maandag 4 april 2016

Mama......


Lieve liefste mam,

Opgegroeid als schippersdochter....
Jouw moeder hield haar kinderen het liefste bij zich....
En jouw dochters waren ook weer zo belangrijk voor je!
Vol dromen over een mooi en lang leven...
Je kreeg kleinkinderen en ook voor hen deed je alles....
Betekende je zoveel voor hen!
Iedere week kwam je vol liefde naar ons toe...
Je stond altijd voor ons klaar....
Zonder oordelen...
Je hield zielsveel van ons allemaal!
In je dorp betekende je zoveel voor vriendinnen, buren en kennissen.....
Je was een prachtige liefdevolle vrouw!

Helaas kwam daar vier jaar geleden een einde aan toen jij veel te vroeg overleed!

Vol trots denk ik aan je terug....je was zo'n goede en fijne lieve mams en ik mis je zo verschrikkelijk!
Nog steeds is nooit meer té lang voor mij...
Ik hou van je!
❤️
04-04-2012----04-04-2016

4 opmerkingen:

Barbaramama zei

Heel veel sterkte!
Het lijkt me verschrikkelijk eenzaam en verdrietig om zonder je moeder verder te " moeten". Ik vind gewoon dat moeders niet dood mogen... :(

Liefs X

Stins zei

Wat mooi geschreven...
Heel veel sterkte gewenst.

vaNNien zei

Wat heb je dit prachtig geschreven!
Sterkte Sas! Ik ben het helemaal met Barbara eens..

Sandra zei

Wat een mooie woorden. Sterkte!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...