vrijdag 26 april 2013

Deze week zag ik # 31

*Nóg een nieuwe zolderschat....eindelijk komt er weer wat beweging in de stoffen die geduldig op mij liggen te wachten....of is het wat meer ruimte in mijn hoofd?

Ik genoot van het maken van dit jurkje...
mijn gedachten dwaalden af naar vorig jaar toen ik het stofje kocht op de Van Katoen beurs in Gent.
Wauw wat een gave dag was dat!


Paspelbandtutorial vond ik hier
de zak voorop bedacht ik voor dochterlief...
om lekker veel straat-jut-vondsten in te stoppen
onder deze kringloop-vondst-knoop zit een drukknoop..



*dochterlief is zo zo zo blij met haar nieuwe zebra laarsjes...
(laarsjes Klaartje van Koel4kids)
 

*ook bij dochterlief op school de Koningsspelen....
alle kindjes kregen een shirtje en ontbijt
Persoonlijk vind ik haar zelfgemaakte kroon het mooiste.
 
Deze week zag ik' is iedere vrijdag een blik op de afgelopen week. Hoe? Dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Teken, knip en plak, fotografeer of schrijf wat jij de afgelopen week hebt gezien. 'Deze week zag ik' is geïnspireerd door Jill's today i saw

Te vinden bij Merulala

11 opmerkingen:

Puur Arnika zei

jeetje wat een mooi jurkje, helemaal mijn smaak! Knap ook!

Sandra zei

Wat een ontzettend leuk stofje en ook een heel lief jurkje!!

JuffrouwX zei

Superleuk jurkje enne, je dochter heeft een goeie smaak-die laarzen zijn echt top!
Liefs, vera

MamaNatuurlijk zei

Dat jurkje ziet er echt prachtig uit en wat een toffe laarzen.

Liefs MamaNatuurlijk

Chez Chouke zei

Práchtig jurkje! En die stof, wauw!

MN zei

Heel gaaf jurkje met die boompjes, wil ik ook wel ;-)

Marieke zei

;-) wat een mooi jurkje! en die laarzen.... wow!

merula zei

mooi jurkje en de laarsjes zijn ook heel gaaf!

Daan zei

Superssss <3

en weet je wat ik vond ....
mijn verjaardagspost voor jou ...
zo zeg
ik dacht dat het pakje allang en eeuwen bij jou was
dommedaan gaat naar de brievenbus!

je hebt daar ook wel een topmodel :-)

x

Elma zei

Wat een mooi jurkje! En de stof... prachtig! Ik heb gisteren een naaimachine bij Ikea gekocht want ik wil leren hoe om te naaien en nu heb ik inspiratie bij jouw gekregen :-) (maar het duurt wat even voor ik zo een project aanpak hoor)

Anna zei

Wat boft zij met zo'n mama die zulke mooie jurken maakt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...